• P.T. Tanalski

Napędy elektryczne, wózki inwalidzkie, rowery rehabilitacyjne

Witamy na stronie firmy Tanalski

Firma P.T. Tanalski została założona w 1997 roku i działa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. Pojazdami o napędzie elektrycznym zajmujemy się od 2002 roku. W okresie ponad dwudziestu lat działalności na rynku pojazdów elektrycznych zyskaliśmy grono wiernych klientów. Początkowo importowaliśmy pojazdy elektryczne zza granicy i sprzedawaliśmy je w całej Polsce. Z czasem rozpoczęliśmy samodzielny montaż pojazdów elektrycznych,  a obecnie produkujemy również, opracowane przez nas napędy do wózków inwalidzkich. Posiadamy kilka wzorów zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym. Za opracowany przez nas innowacyjny napęd do wózka inwalidzkiego otrzymaliśmy w 2014 roku wyróżnienie na XXII Międzynarodowych Targach „ Rehabilitacja”. Wielokrotnie braliśmy również udział w targach ‘REHACARE” w Dusseldorfie, gdzie nasz wyrób zyskał uznanie zwiedzających. Obecnie produkowane przez nas napędy do wózków inwalidzkich można spotkać w takich krajach jak: Finlandia, Słowacja, Estonia, Austria , Kanada, Izrael, Niemcy oraz Litwa.

Dokonując zakupu
 stacjonarnie w naszej firmie mają Państwo możliwość osobistego zapoznania się z pełną gamą oferowanych przez nas pojazdów, a także  wypróbowania produktu przed dokonaniem jego zakupu. Posiadamy również wyspecjalizowany transport i możemy dotrzeć z prezentacją naszej oferty bezpośrednio do klientów w całej Polsce.  Wszystkie oferowane przez nas pojazdy dostępne są na miejscu w siedzibie firmy w Łodzi.

Posiadamy  również serwis, w którym mamy na stanie wszystkie części zamienne, co sprawia, że nie muszą Państwo martwić się o obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

Kupując w naszej firmie mają Państwo pewność, że kupujecie w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku.